Första inlägget på rätt länge

Hey bloggen, var ett tag sen jag skrev här!
Eller nja, förutom nyss.
Men länge sedan jag skrev ett inlägg!

Så.
Jag hade tänkt med att börja skriva att jag är hemma från skolan,
hostar som en gris *wieho*, alltid lika kul ju.
Det enda som är  bra med det är att jag har fått feeeta magmuskler :D + massa träningsverk haha :(
Idag är det ehrm Torsdag tror jag?
Har rätt dålig tidsuppfattning nu för tiden, speciellt nu när jag inte varit i skolan utan bara sovit typ.
Så nja vad denna veckan har gått åt till förstår ni ju själv nu, förutom igår då jag faktiskt var i skolan
och skrev ett na; prov.

Ahja, imorgon är det sista dagen innan påsklovet!
Då blir det skola iallafall, har prov och lite sånt, som jag dock inte tänker skriva.
Har inte pluggat alls, så det funkar inte.
Efter skolan ska jag sola lite med Elin, och efter det ska jag kanske ha film kväll med KSF gänget :D
mitt nya umgänge i skolan, love you guys.<3

Sen i helgen vet jag inte riktigt, jag och Jacob har iallafall 3 månader imorgon, kanske träffas på lördag eller något får se. Men nu under lovet, på tisdag tror jag det är?
Så ska jag till Breeze nightclub, där jag ska vara värdinna :D
Dit ska jag gå med Felicia Jackbrise samt 2 andra :)
Kommer bli jätte kul, sedan under lovet ska antagligen Angelica från GBG komma ner också, så jag kan träffa henne :D, awesome!

Hoppas alla får ett super bra lov! ( nja alla som läser jag menar, nästan ingen vet att jag har kvar bloggen ens haha )
ahja, hade bra!

                                   //Puss Cezi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0