kolla nu va :)

halloj gott folk!
Åh herre gud det var länge sen jag skrev här! Sist i april tror jag?
Egentligen hade jag kunnat blogga så mycket bättre nu för tiden eftersom den lilla bärbara kan man ha när som :)
Fast hm jo, bloggen är ju inte så dära himla värst rolig ...
Iallafall, kollade igenom mina gamla blogginlägg FYFAN VA JAG SAKNAR ALLT.
HAHA jag var fan bäst förut...
Iallafall hm vad har hänt sen april? Åh så sjukt mycket har hänt.
Sommarlovet har ju varit och jag har varit utomlands i Italien/Kroatien FETT NICE :)
fast tråkigt i mellan åt eftersom jag var där med LA FAMILLA.
Anyway, har gått rätt bra på den nya skolan eller hm.
Jag har MVG  i musik iallafall, IG i spanska men G i matte!
what ever de är inte sånt tråkigt ni vill höra om.
Jag är singel oxå numera.
Sen typ 1 vecka tbx höhö efter 8 månader hehe.

Iallfall GOD DAMN va jag ska bli rolig igen, jag är rätt rolig faktist ALLA ÄLSKAR MIG MIG MIG MIG MIG.
och Karolina :D hahaha jag snackar med henne via msn så kom och tänka på henne.
Vi har gjort en sviiin rolig video, som bara måste komma ut :)
på youtube och facebook kommer den :)
maby på bloggen om jag nu ever skriver här igen :)
Iallfall så hm vad har jag gjort idag?
inget typ, har haft håla, ätit ute och varit lite med Ida, härligt härligt,
Nu ska jag inte skriva mer för då blir ni bara trötta.
AHHAHAHAHA inte för att någon läser detta.
Min statestik = 22 som HÖGST på 90 DAGAR xD
2 idag faktiskt , vet ni bara läääääängtar tills de kommer ett nytt inlägg eftersom min blogg är SUPER MEGA KÄND OCH ALLA ÄLSKAR DEN OCH ALLA ÄLSKAR MIG.
nooot.
men jajajajja vi hörs väl någon gång.
LYCKA TILL I LIVET GOTT FOLK! ( ni som ser )
kan hända att jag skriver mer idag, imorn eller aldirg mer :)
Cya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0