Ska snart sova.

Hej igen, klockan är nu 21.15 men jag är så förbannats trött.
Har precis tvättat rent piercingen och så och tvättat av mitt smink duschat och så.

Har även varit svin duktig och skrivit färdigt stödord till arbetet imorgon.
Eftersom Victor sa högt och tydligt ca 100 gånger att de var jag tvungen till.
Så yey me.

Idag har jag varit hos farmor och inte gjort speciellt mycket faktiskt.
Tagit de lungt & sånt bara.
Fixat lite i sumopainting och så.
och nu snackar jag med Adina & någon Sanna på msn :)

Wellwell, de var allt för nu i detta tråkiga inlägg höhö.
hadet!


                   Puss Cezi

Kommentarer
Postat av: elvira ♥

jag designar bloggar helt gratis! Det enda som behövs är en länkning när jag är klar! Puss!

2010-03-14 @ 13:02:30
URL: http://elvirakindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0