svaneskolan

hey, fortf. sjuk ;o
min hals taaaar kåål på mig, typ knarkat upp hela paket med hals-tabbletter.
Jag har sjukt tråkigt & det ända jag gör är att dampa på mamma.
jag vill & jag SKA byta te Svaneskolan.
förlåt, men killebäck är verkligen en dålig skola ( enligt mig )
det ända jag gör är att hmm. inte göra något?
typ skolka & inte göra läxor, pff.
hade jag fått byta, då lovar jag... jag hade förbättrat mig.
Det borde vara mitt val, mitt beslut.
vi ska nog se, jag börjar där kanske efter höstlovet.
om inte, hahaha mamma kommer få rejält med trubbel med mig asså. fy.
Hade inte orkar vara mamma te mig i så fall *haha*

i alla fall så ska jag typ. ehrm inte göra något alls nu så vi hörs.
( ps. vet jag stavar fel ibland. haha skrivet för snabbt & orkar inte ändra )

puss Cezi

Kommentarer
Postat av: iiiiiida

SVANE HERE WE COMES!! :D <33

2009-09-16 @ 15:17:51
Postat av: cezi

abbbssooollluuuttt ;d<3

hoppas du oxå kan börja ida.

jag måååste få ;d<3

2009-09-17 @ 12:40:29
URL: http://cezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0